perjantai 14. elokuuta 2009

Rrrrrrrrrrrrrrr

Tässä teille meikästä ihana päivän ihqdaa-kuva:


(Älkää pelätkö, en aina oo noin pelottavan näköinen :-O )


Tänään on ollu jännä päivä. Ulko-ovesta on tullu outoja ihmisiä, ja aamulla joku toi paketinkin ovelle. Menin takasin nukkumaan sänkyyn (siis sinne jonne en sais mennä jos en ois näin söpö) ja nukuin ylimyöhälle, ainaki ihmistenaikaa yhteentoista! Tottakai toi löpökorvakin tunki ittensä sinne. Me nukutaan aina salaa kolmestaan aamusin, ku haisuli menee istumaan mun nukkumapaikalle koko päiväks. Joskus taas jään haisulin kanssa, sillon löpökorva ei uskalla tulla sänkyyn. En tiiä miks. Haisuli aina huutaa sille jos se tulee. Tyhmä.

Niin ja sit oon nukkunu! Sängyssä, lattialla ja omalla tuolilla.
Ja syöny shittiruokaa.

Oonko jo esitelly mun hienon, itsekasvattaman puun? Se on Onnipuu, ja muilla ei oo sinne asiaa. Tilasin sen ihan itse Tsuuplussasta, eikä maksanu edes paljoa! Haisulin Visaa vingutin, ja ei menny aikaakaan kun joku kookas kaksijalkanen toi sen meidän ovelle. Oon ehtiny jo tehdä toisenki tilauksen Tsuuplussaan, koska mulle syötetään p*skaa vauvaruokaa, haluan kunnon kamaa. Sitä täytyy siis tilata Saksanmaalta!


Tänne ei oo muuten mulla asiaa... paitsi mun klitterihiirellä!!


En oo muuten vielä saanu metästettyä tota laaseripalloa, nopia on prkle!

2 kommenttia:

Rismattiina kirjoitti...

No joo, kauheesti "kiitosta" vaan tästäkin plokista sit! Arvaa lukeeko meidän äitee tätä nyt aivan innosta hehkuen ja pian se sit lähtee kissatalolle jonkun avustusnyssykän kans ja sit se tulee sieltä alahuuli väristen ja alkaa nyyhkiä niiden kissanpentujen takia.... ja sit me sanotaan iskän kans että no way no kissunpentu ja sit se suuttuu ja alkaa vouhottaa että okei mä hankin sit hevosen... Siis what?!?
Mutta oot sä helluinen, pakko myöntää, kunhan vaan pysyt kaukana meitsistä! Piti tos kesällä kurmoottaa paria marsuakin, kun kehtasivat tulla meille kylään. Yök. Paavo täs unelmoi sun Onnipuusta, meinaa että ah mikä loistava paikka pisukaarille. Se käski kysyä että mites sun balls-tilanne, ei kai vaan Penan pöytä uhkaa??

Onni kirjoitti...

Terska! Joo varmasti teijän äipälle tulee kauhee kissa, tai siis onnikuume ku oon tosiaan aika ihana enkä valitettavasti voi sille mitään! Jotenki vaan musta tuntui että mun silmistä ja nenästä ja suusta valuu ihanuutta ja aattelin et jaan sen tän plokin kautta :O

Oikeesti tollaset iskät pitäs heivata mäkeen, toiki pelle-haisuli on jo monet kerrat kironnu mua ku eräällä ei satu oleen huumorintajua eikä se tajuu et varpaittensyöminen keskellä yötä nyt vaan sattuu oleen hauska juttu!

Joo et sä mua kyllä juurikaan kiinnosta, ja sitäpaitsi mä vähä pelkään noita sun roikkuvakorva-jengiläisiä. Käyvät hyvin helposti päälle ja ovat aika isoja! Mutta eletään tietynlaisessa pissasymbioosissa kuitenkin. Ne käy pissalla mun kipossa, ja mä käyn niitten vapaanaolo-kipossa pissaamassa tai sit vaan hengailen sielä loorassa (on muuten kivaa).

Joo multa ei viedä ollenkaan ballseja, oon ite tehny sellasen henkilökohtasen ratkasun. Mulla on kyllä pari niksiä korvan takana jos noilla tulee sellasia aatoksia, mutta en voi kyllä kertoa... Tai no what the hell, ei ne osaa lukea ees!
Oon aatellu että karkaan joko parvekkeelle, tai sitte ovensuusta karkaan pihalle ja meen meijän pihalla olevan jasmiinipuun alle. Oon siellä jo monesti ollukki karkuteillä ja eihän noilla oo mitään saumoja ottaa mua kiinni! Oon aatellu että perustan sinne puun alle itelleni haaremin kaikista angorakissoista ja sitte ostan jonku ihmisorjan tarjoilemaan mulle herkkuja loppuelämäks. Mut tää on vasta harkina-asteella...