sunnuntai 29. marraskuuta 2009

Loong taim no siin

Siis niinku sydämmelliset pahoittelut vaan, en oo päässy kertoo teille kuumimpia uutisia. Toi yks on rämpänny tätä konetta koko ajan enkä oo saanu edes pientä sijaa tässä perheessä. Yhtenäkin iltana avustin jonku koulutehtävän kaa (en ees tiiä mitä se koskis), mut taas tuli huutoa ku istahdin näppiksen päälle :(

No mut nyt kerron teille tärkeimmät jutut. Eli, pari viikkoo takaperin löysin itelleni uuden kodin. Olen muuttanut itseni sinne. Täs se on.



Sitte, oon kehittäny itelleni Hämähäkkimiehen kyvyt. Huomasin vaan yhtenä päivänä, et mul on kyky tarttuu ilmaan kiinni. Tästäki on kuvatodiste, ja se tulee tässä:



Sit tärkein kaikista. Eli nythän tunnetusti on tulossa joulu, ja mulle on kerrottu mikä se on. Se on sellanen, et mulle tuodaan sellanen iso vihree lattialla pystyssä oleva lelu, jossa roikkuu pienempiä leluja. Sitte saan kiipeillä ja repiä pienempiä leluja alas. Ja sitte sua sohitaan suihkepullolla kans. Sen osuuden hauskuutta en tosin oo oikeen tajunnu. Mut meille on ilmestyny ikkunoihin kaikkia kirkkaita esineitä ja voi että ku niitä on vaikee väistellä ku menee tuumaileen ikkunalle. En oo kuitenkaan pudottanu vielä mitään, koska mä oon melkeen aikunen.
Mullekki on tuotu joulua mun Onnipuuhun.


Se on kynttelikkö, jos ette tienny.

PS. Mulle on sanottu, et mut viedään ehkä kissahoitolaan jouluks. Ja sit mulle on sanottu et jouluna kaikki on yhes. Miks mut laitetaan sit pois ;(

1 kommentti:

Musta ja Harmaa kirjoitti...

Voi VITSIT, sä oot Hämähäkkikissa! Miten sä osaatkin? Whuu!

Se joulujuttu... me ollaan vaan kuultu siitä isosta vihreestä lelusta. Semmosta ei meille kuulemma tuu, arvaa minkä takia.. meidän!! Meidät taas syyllistetään ison vihreen puuttumisesta?? Eikä se joulu muutenkaan, ei me sitä niin eroteta. Samaa pashaa, sanoo toi ihminenkin. Ei kai mekään siihen sit muuta.