sunnuntai 20. joulukuuta 2009

Välitiedotus

Mä oon onnistunu hyvin!

Nykyäänhän meitsi saa mennä sohvalle nukkuun eikä mua enää ajeta pois. Voi niitä heikkomielisiä ihmeisiä. Niin, no sitte iltasella hiiviskelin saunanlauteilta nukkumaan iskän syliin. Yleensä en melkee ikinä nuku sylissä. Menin sohvalle siihen sykkyrälle ja näytin söpöltä. Sitte se sanoi kuinka maailman söpöin mä oon ja että hyvin hoidan missiotani! Höhöö.

Sitten oon näyttänyt myös eilen illalla söpöltä ku nukuin itekseni sohvalla. Oon huomannu että mun sykkyräasento on kaikista vetoavin:



Mutta on tullu myös huutoa. Onneks huudot on tullu lähinnä äispältä, ja sitähän ei tarvi millään lailla pehmittää niin oon sitte kiusannu sitä. Meille tuli perjantaina iso vihreä karvakasa olohuoneeseen, ja siinä roikkuu kissanleluja. Oon aika hyvin metsästäny niitä jo. Siis se korkee karvakasa on tällänen:



Mä jään yksin jouluks kotiin :( Tai siis jää tänne Kimble ja Taavi ja Jönde ja kalat. Mutta ihmisiä ei oo. Eikä ne vie mua sinne paikkaankaan. No ihan hyvä, emmä jaksaiskaan sinne mennä enkä ois lähtenykkään vaikka ne ois yrittäny! Mussutan mun maukasta uutta safkaa. On kuulkaa hyvää ruokaa. Ennen mulle tuupattiin jotain tyhmää Eukanuba-kitteniä, mutta nyt sain Pro Plan-kitteniä. Oon päättäny kokonaan hyljätä ne limaset ruuat ja keskittyä koviin papanoihin. Ne on hyviä.

Mä voin tehä ennen jouluu kivan joulu-kissarunon. Ja pistää loppuun kuvan tonttulakista ja musta. Sit meen joululomalle.

1 kommentti:

Musta ja Harmaa kirjoitti...

Onni! Meil on ikävä sua jo nyt, muistathan tulla takas! Vietä hyvä joulu raksuruokien (meistäkin ne on parhaita!) ja sen ison kissanleluhökötyksen kans! Oot kiva ja söpö!

Runoilua odotellen
M & H