keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

Pallimuutoksia ja muuta

NO TERRVE, ei kukaan sitte viittiny kertoa että ei kannata nukkua tälläisen esineen sisällä. Pallileikkaukseenhan sitä vei tie, touh!




Kai siitä sitte selvis hengissä, tosin tuntuu että ihmiset ei ymmärrä minkätasoisessa operaatiossa olen käyny. Iskäki SAMANA ILTANA kysy tolta toiselta et "kirjottaakohan onni tästä sen kriisistä blogiin..." NO VISSII KIRJOTTAA KU PALLIT ON TULESSA. Pitäs jonku sitäki käydä vähä fileeraamassa, ihme tajuamaton äijjänkäppyrä.
Ainii, piti puhuu siivosti ku se toinen tunki mun kans MUN koneelle. Sillä on kuulemma liian ahdistavaa lukea jotain collum femoris-phalanges proximalis-talocalcaneoclavicularis-shittiä. Mitä lienee, niitä se on kuitenki hokenu tuola koko ajan, en oo hirveesti hyötyny. Aikani siinä papereitten päällä makailin kyllä.

Nii, nojoo. Siellä pallipaikassa oli muuten mun mukaan nimetty kissa, se oli Onni. Luulen että se on joku mun blogin lukijoista ja arvellenki aika suuri fani. Jos oot sielä lukemassa, nii olen hyvin otettu tästä jutusta!

Janoatte varmaan tietää Ilonan (jota jonku kumman takia nuo kutsuu Ilkaksi, vaikka se on nainen) ja mun perhe-elämästä. Eli, oon huomannu Ilonassa sellasen oudon piirteen, että se yrittää aina viedä mun nukkumapaikan ku oon saamassa unen päästä kiinni. Nuolee mua ja rytkäsee sen pyllynsä mun viereen. Mitä se yrittää? Oon onneks ajanu sen aina pois, en luovu nukkumapaikastani jos sen kerran oon päättäny. Sohvasta seki tykkää, mutta tän lähemmäs en sitä päästä nukkumaan:



No okei, eilen tuli Salkkareista hyvä jakso ja se halus kattoo lähempää...




Täälä on menossa joku Ilonan kosketus-kampanja kait. Se menee sillee, että pitää hihkasta "SILITIN SITÄ!", jos saa silitettyy Iltsuu niin ettei se lähe pakoon. Ja loppuajan ne makaa sit maassa sen edessä ja siristelee silmiään. Mitähän per.. ai niin, ei tykätte ku kiroillaan. Mitähän pertsaa?!
On se antanu jo silittää monta kertaa, mut en tajuu mitä ihmeellistä siinä on.

Täs mun beibestä iltaherkuttelukuva:


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miksi ajat Ilonan pois? Sehän vain rakastaa sua! Ja nyt voitte harrastaa läheisyyttä mielin määrin kuuman misusi kanssa.

Sirpa kirjoitti...

Onni sä selvisit urhollisesti pallien nipsaisusta niin kuin mäkin aikoinaan. :) Toivottavasti ei enää jomota.

Ilona yrittää kaveerata sun kanssa - kyllä säkin vielä lämpenet kissaleidille. :D

Harmaa kirjoitti...

Hei kyl ne pallit, tai siis entiset pallit, siitä paranee. Ihan totta. Ja anna sen likan tulla vaan lähelle, se on tosi lämppää! Hyvinhän teillä jo menee! Tsemiä, Onni! On aina niin kiva lukee sun kuulumisia!

Onni kirjoitti...

Anonyymi: no ku se häirittee mua ku yritän nukkuu. Emmä ehi koko ajan rakastaan!

Sirpa ja Kollo: Ei enää jomota, lipsuttelu on jännää ku ei tuu karvoja suuhun, se rokkaa. Ihme tavat kaveerata noilla akoilla. Sit ku ite puree sen jalkoja ni se suuttuu?!

Harmaa: Nii ei se ookkaan haitannu menoo, yhtä lailla oo tota Ilonaa jyskyttäny menemään! Sihti on vaan väärässä kohassa aina.