torstai 19. elokuuta 2010

Lempee ja opiskeluu!

Mutsi sai vihdoinki aivot käyttöön ja sen lelusta kuvat koneelle! Saatte siis nähä hieman vanhempaa kuvamazkuu ja sit hieman uudempaa. Täs kuvasadossa on spesiaalii se, et ne on snäpshottei. Eli hetkii ku ei oo ehtiny hakee kameraa ja oon/ollaan just sillä hetkellä oltu ihanii!

Äippähän plaraa noit papereita aina päivät pitkät. Tosin nyt se ei oo taas hetkeen sitä tehny, mikä on hyvin ikävää. Opiskelen sen kaa siinä samas, ja täs opetetaan fatsin kaa lääkelaskuja sille aivokääpiö-äipälle.


Joskus mun on vaan pistettävä stoppi sille plaraamiselle ja se hoituu näin. Jonku takii se toimii yleensä aika hyvin. Sit se vaan sanoo et AIJAA OKEI.


Täs on meitsi ja mun sydänkäpynen iltapuuhissa. Varmaan ton jälkeen kyl tapeltii, mut ollaan kyl tosi ihanii ja ihkuja. Onpa erikoista et Mitsu pesee meikää. Yleensä se on AINA mä joka pesen sitä ja ite jään ihan sontaseks.


Keittiönpöytä on ihan best paikka nukkuu. Ei tosin saatais olla siinä mut so what?!


Toinen rakkauskuva. Mähän sanoin et mä joudun aina pesee sitä. Ja Miisa hei, sä oot sit ite täs jos epäilet et tos kuvas on joku random-misukkeli ku ei nää nassuu.


Ja täs on sit taas tää mun yhen sortin rakkaus. Ei paljo tarvii selitellä.


Nii on mun sit asiaaki tai raportoitavaa. Eli siis mähän oon nyt täs kuukauden ajan ottanu vähä etäisyyttä mutsiin. On pikkasen vaa nyppiny toi sen ja Mitsun yhteinen ällörakkaus, johon kuuluu tyyliin joka aamunen "moooi miiisa!" "maaaauuuu".... Jaa, mä jäin vissii välistä?! Miisa nukkuu sen sylissä, Miisa kehrää, voi ku Miisa on niin söpö, OI KU ON IHANA MIISA.

Hitto soikoon, vaikka mä en edelleenkään tykkää olla sylis ja en aina vastaanota paijauksia, ni ei se tarkota sitä ettei vois silti väkisin yrittää ottaa syliin. Mut tänään mä ajattelin laittaa pisteen tälle hommalle. Kuulin ku noi kaks jutteli keskenään, äippä vuodatti et "kui Onni on nii etäinen mua kohtaan yhyy". Sit iskä paljasti, et kerään tarvitsemani ihmisrakkauden aina aamulla, sillonku se on vaa hereillä. Meil o sellanen juttu et saatan vähä kiehnätä iskää aamusin. Mut luulin et se on tarkoin varjeltu salaisuus.

No, sit ku se paljasti sen ni aattelin et no sama kai se on mennä rakastaan äippääki. Ne nukku päikkäreitä, ja mä vaan menin siihen äipän kainaloon. Se alko paijaan mua ja meitsi vaan melkeen-kehräs (mähän en osaa nykyään enää kehrätä). Laitoin nenän sen nenää vasten ja sit nukahdin siihen. Me ollaan nyt sujut siis.

6 kommenttia:

Mamma N kirjoitti...

Voi Onni! Oot kyl ihana äijä ja sul on komee sussu!

Sude kirjoitti...

Voi miten ihana "rakkaustarina".
Niin se vaan on, että miehet vetää kaikessa yhtäköyttä, eikä naiset sitä aina ymmärrä. Ne hellittelyt ja lellittelyt kuuluu naistenhommiin :)

Mayo kirjoitti...

: ) : ) : ) Ihania ootte.

Harmaa kirjoitti...

Äippä varmaan raxtu suhun ihan nuudelina tommosena kainalohetkenä. Oot fiksu kissa kun pihtaat välillä. Mäkin pihtaan, ja siks saan lelliä ja baabatusta ihan hulluna. Kyl kannattaa!

Mä en tavalliseti harrasta näit rakkausjuttujen lukemista, koska oon tosikova jätkä, mut sun kohdalla voin tehä poikkeuksen. Sä osaat, ja sult voi oppia Asioita. Veikkaan.

ella kirjoitti...

Ootki sitten semmonen intellesk...intelkelk.. älykkö! Hyvä, kun opiskelet nimittäin noin komee ja lihaksikas kolli muuten helposti leimautuu vaan aivottomaks lihaskimpuks, jos ei ihmeemmin kehitä tota henkistä puolta. Miitsu on kyllä aika onnekas muija. Kelpais mullekin, jos joku kiva kolli kävis peseen korvia välillä.

Terkuin Unna Tuutikki

Saana kirjoitti...

Hurjan ihania! :)