perjantai 13. elokuuta 2010

Mitäpätä meitsi duunaa jou!

Nyt sitä kuva-aineistoo siitä, mitä meitsi on duunannu taas pari viikkoo. Ootte varmaan funtsinu kovaa, ja täs tulee guvamazkuu!

Eli, relannu oon. On ollu niin pirun kuumat kelit ettei oo kauheesti hommia jaksanu paiskii. Jotenki siinä vaan kävi niin et ajauduttii läpsykorvan kaa vierekkäin koisii. (jos oon jonku mielestä lihavannäkönen tässä, niin en oo oikeesti lihava ja se on sitäpaitsi lihasta EI läskiä)



Laatikoita oon siivoillu. Löyty muuten aimo kasa ruokapapanoita tuolta välistä ja kuka ne ois siivonnu muuten jos en minä... ei kukaan. Ois kyl ollu hienoo jos toi kolo ois vaan jätetty tohon. Aimohyvä jemma ois ollu nukkua. Mutta ei, elämä on.



Nii ja sit äippä herkkänä hetkenä teki mulle tollasen istuimen eteiseen! Osaa se joskus yllättääkki, sanoi että tos lukee latinaks "Onnin oma". Nyt mä sit nukun siinä aika usein, mun oma kissanistuin.



Avustin vähä ompelukoneasioissa. En tarkalleen tiedä, tai siis en voi kertoo mitä sillä koneella tehään mut kovaa ääntä se pitää. Hauska vekotin, se tuottaa kivaa kangasta jota voi raapiskella ku se tulee toisesta päästä. Ja se lankarulla! Sitä lätkin myös. Siis niin kauan kunnes sain "bannit" eli mut ajettiin pois huoneesta VÄKIVALLOIN.



Kaappitarkastuksen tein myös, hyväksyin sen keittiöön. Tosin toi väli on niin pieni, että tuun tuskin viettämään sielä kovin monia hetkiä. Ilmeisesti se on siis Miisalle tarkotettu, koska oli niin pieni rako. Ei se ainakaan läpsykorvalle voi olla koska se nukkuu vaan lattiatasossa. Tiiä sitte, ihme aivotuksia noille välillä tulee.



Loppuaika me ollaanki oltu vaan ihanii ja söpöjä.







6 kommenttia:

Sude kirjoitti...

Ompas sitä puuhaa piisannut helteistä huolimatta :)

ella kirjoitti...

Ohoh, oot koiran kokonen! Tätien luona on kans tommonen mustavalkonen, mut se on karhukoira niin se on rutosti isompi. Pörhistelin sille, mut se oli onnekseen aitauksessa, ettei sille sit sattunu mitään.

Piähän huoli tosta Miisastas, ettei tipaha tonne altaaseen. Ties vaikka ois piranjoita tai krokotiili siellä.

Terkuin Unna Tuutikki

Musta ja Harmaa kirjoitti...

Kuvia! Hyvä meininki. Tommonen ompelusroksukone on meijänkin pöydällä joskus, ja hassuu kyllä, mekään ei saaha mennä pöydälle sitten. Aika nuivaa. Vaatisi hyvitykseksi ainakin pari namia.

Sirpa kirjoitti...

Kissat löytävät aina parhaat paikat. :)

Mayo kirjoitti...

Olethan varmasti tarkastanut kaikki paikat? Tee uusi kierros, jotain on varmasti laitettu piiloon : )

Onni kirjoitti...

Sude: Joo duunia riittää niin paljo et tarttis viis kissaa hoitaan et tulis kaikki hoidettuu.

ella: Niin tai siis läpsykorva on mun kokonen! Oikeesti se on isompi. Kuva hämää.
Mä oon tonne piraija-altaaseen muutaman kerran tippunu, ei tapahtunu mitään paitsi et KASTUIN.

Musta ja Harmaa: Ai teillekki on hankittu sellanen kissanlelu. Aika noloja leluja ku ei saa leikkii niillä kunnolla. Miks hankkii sit ees sellasii?! Ei tajuu.

Sirpa ja Kollo: Totta turiset. Jos ei löydy hyvää paikkaa, ni sit sellanen pitää tehä!

Mayo: Ai mitä laitettu piiloon? Kyl mä aika hyvin oon kartalla tästä meitsin markista enivei. Mitään ei jää huomaamatta!