maanantai 4. heinäkuuta 2011

Ou jees ou jees ou jees!

Oh vooot häs häpend!

Ensinnäki. Meidän perhe on taas kasvanu yhdellä löpökorvalla. Se on tässä:


Hää on Tyyne, ja hää on Väinön uus morsio. Ne asuu Pupulassa, ja niillä on ilmeisen hauskaa siellä. Itehän en siitä hauskanpidosta pihalla tiedä yhtään mitään koska multa evätään sellaiset huvit.
Josta päästäänki yhteen mun viestini pääpointeista.

Nimittäin.

Tapahtui eräs päivä viikko takaperin sellanen asia, että mulle JÄTETTIIN OVI AUKI. Siis jätettiin auki, oikestaan sanottiin että "Onni, mene vain pihalle juoksentelemaan vapaana, ole hyvä". No tottakai mä sitte livahdin nopeesti
rentona lompsottelin pihalle tsiigailemaan. Aikani mä sielä tuhersin kunnes löysin meijän ulkorakennuksen. Samassa joku sukulainen (ilmeisesti mutsin isä joka ei tunnusta mua lapsenlapsekseen) yritti napata mut kii. SIIS MITÄ HÄ?! Joo en tod lähteny siihen leikkii ollenkaan mukaan. Vaan luonnollisesti karkasin.

Alko pelottaan. Halusin tutkia sellasen ison vempeleen pientä koloa, ja menin sinne viettämään aikaani. Saatoin säikähtää hetkellisesti jotain ääntä, ja saatoin olla hetken siellä kolossa. Mut sit mutsi pelasti mut. Mikä mahtava ihmisolio!
Menin himaan, pesin itteni ja nukuin koko illan.

No sit. Meille on ostettu sänky! Ihan oma sänky, oma sänky, oma sänky. Kuulemma Lunakin sais tulla, mutta ei varmaan Miisan kanssa päästetä sitä. Ihan hygieniasyistä, ku siitä lähtee sitä karvanöyhtää ja semmosta juttuu.

Täs se on, eiks oo komee?!

Ja tiettekö. Musta tuntuu että oon vähä lihonnu. Faijaki on alkanu pilkkaan mua, sanoo että kuuluu kauhee tömähdys ku hyppään lattialle. Mutta asia ei ole niin. Oottehan teki tänne monesti kirjotellu että ne on lihaksia eikä läskiä? Eihän ne lihakset nyt voi itestään muuttua läskiks. Nimittäin kyllä mä kuljen aika montaki kertaa päivässä vessalaatikolle. Ja se meijän ruokakippo on sielä raapimapuussa johka joutuu kiipeemään. Nii ja sit ku oli toi mun karkureissu ni seki kehitti mun lihaksia. En mitenkään kyllä oo voinu lihota. Vai?

Mitäs vielä. Niijoo, ei oo laatikoita näkyny. Ois ihan kiva saada esim. ruokaa vaikka joskus. Mutta ku ei tuu laatikoita, ei tuu ruokaa. Ku ei tuu ruokaa, ei tuu laatikoita.

8 kommenttia:

Musta ja Harmaa kirjoitti...

1) Luppakorva on kiva ja 2) kuka on Luna?

Sitten asiaan! ONNI, ET SAA LÄHTEE TOLLEEN KARUILLE! Oot sisäkissa ja tyydyt kohtaloos kuin mies! Ulkona on kaikkee vaarallista. Ei tosin olla käyty kuin kopassa, mut siks just ollaankin vakuuttuneita asiasta.

Niin.

Sit vielä onnee uudelle sängylle. On kiva jos on semmonen kaveri jonka kans voi köllii.

Sirpa kirjoitti...

Upea sänky! :)

Mutta älä mene yksin ulos siellä on vaarallista.

Emäntä sai idean, että hän alkaa laittamaan meikäläisenkin ruoat tarjolle kiipeilypuuhun. :) Nyt raksut jaetaan pääasiassa raksupallosta. Emäntä sanoo, että kun mä hyppään lattialle kuuluu TÖMPS - olisiko noin. :D

Mamma N kirjoitti...

Onnea Onni perheenlisäyksen johdosta! Löppäkorva on söpö vaikkei me niistä niin ymmärretäkään.

ella kirjoitti...

Kyllä komeista ja raamikkaista herraskissoista, kuten sinusta, kuuluukin lähteä tömäys alastuloissa. Lihas painaa, läski on kevyttä! Varohan Onni tuon omatoimiulkoilun kanssa, ettei tule suru turkkiin saati puseroon. Ajattele mitä kaikkea voi sattua, jos jätät Miisan tai ihmistösi yksin sisälle ilman viisasta valvontaasi!

Upea pieni roikkokorva, kerrassaan soma luppanen <3

Anonymfi kirjoitti...

Mikä kaunotar tuo Tyyne! Ja sänky teidän lemmekkäiden kera on upea! Me halutaan samanlainen.

Anonymfi kirjoitti...

Vielä ihmeteltyäni tuota sohvakuvaa pitää sanoa, että olette siinä jännännäköisesti. Melkein kuin jotain leikkikissoja, jotka poseeraa hievahtamatta. Onnin häntäkin on valtava. :D

Onni kirjoitti...

Mude ja Hade: LÄHDEN JOS TARVE VAATII JA PISTE. Nii mä usein köllinki Mitsubishin kaa siinä sängyllä. Ja kraapsuttelen sen korvantauksia ja vähä järsin sen varpaita. Pikkusen vaan.

Sirpa ja Kollo: Ai äijältäki kuuluu tömps! Veikkaan et se on sit vaan miehen mitta kui iso tömps kuuluu. Must be.

Unde: En oo ikinä aatellu tolta kantilta et mitä jos himas on törkee kurmeetarjoilu ku mä oon tutkiis markkii... Kiitti hei huomiosta!

Anonymfi: Ni Tyyne on kyl aika missi. Noin niinku kaniks.
Ja me ollaan kyllä eläviä kissoja, ei nukkeja. Ihan oikeesti!

ella kirjoitti...

Tunnustuuuus: oot ihan ältsin magee!! Voit käyä pokkaamassa tunnistuksen mun blogista: http://unnatuutikki.blogspot.com/2011/08/ollaan-makeita.html

Terkuin Unde