sunnuntai 8. marraskuuta 2009

Moi.

En oo ehtiny kirjottaa ny hetkeen, ku mä olen nykyään niin tota mies. Mulle on henkilökohtasella tasollaki eräänä aamuna sanottu, että mulla on isot pallit :O Ja sitte tuo tyhmä äijä, ni huus tolle toiselle ei-äijälle, et "ONNILLA ON JOTAIN PATTEJA TÄÄLÄ!" ni no ne oli mun pallit! Ne on ny vaan sattumoisin laajentunu viime aikoina.

En tiiä onks se soveliasta kertoo tälläsii asioita plokissa. Mut aattelin ny kertoo.
On mulla todellistakin asiaa vähäsen.

Ensimmäinen asia koskee sellasta hommaa, että mää oon oppinu haukkuun. Mä en oikeen viihti ikinä maukuu, ni mä oon opetellu haukkkuun. Yleensä nykyään aamusin meen oven taa haukkuun ku Luna menee kirmailemaan pihalle. Se on noitten mielestä kauheen hauskaa.

Sit ne kaks muuta asiaa ois ne, että mä yritin menneellä viikolla salamatkustaa Verkkokauppapistekomiin. Valitettavasti se paketti oli tullu meille sieltä, eikä meiltä sinne :( Aikani siellä istuin ja huomasin et ei tää oo mihinkään lähös. Ni menin sit vaan kakalle.


Oon James Bond, salamatkustaja!

Niijoo, ja sitten musta pyrittiin tekeen kebablihaa. Mut käärittiin rullalle, ku pööpöilin lakanan alla, ja meinattiin laittaa uuniin. Sitä ennen mua raakilemaisesti juoksutettiin tuola kääryleen sisällä pitkin kämppää. Olen kokenut vääryyttä siis taas.




Minulla on suuri kaipuu kissakaverille. Oon kuullu huhuja, että jopa kaukomailta tulee huutoja että EI MITÄÄN TOISTA KISSAA. Nyyh. Olen niin surullinen. Haluisin ennemmin käpertyy aidon lihan vieree ku jonku tekodelfiinin jolla ei oo ees pulssii.

3 kommenttia:

Harmaa kirjoitti...

Onni, mieheltä miehelle:
ne pallit ei tuu oleen sulle mikään ongelma. Trust me, mä tiiän.

Sul on kyllä nyt elämä hyvin, saat lakanarullakyytiäkin! Must se on aina kivaa, mut Musta ei tajuu. Voin kertoo, et laatikoita on meilläkin nyt ihan kiusaksi asti, mutta me ei tietenkään voida edes hyppii niihin kun ne täyttyy muusta kamasta niin nopeesti. Epistä, sanon.

Mulleki koitetiin työntää tommosta pulssitonta nallua kaveriksi. Ei hemmetti, raja huijaamisellakin! Myöskään Mustan vieressä ei voi silleen lojua ko sil on joku paniikkihärö, mut onneks ihmisen vieres voi. Edes jotain lihavierustaa, niin.

Onni kirjoitti...

Moi Hartsa!

Nii emmä oo aatellukkaan et ne ois propleema. Jotenki vaan tietty on huoli ku jotku on ehkä hieman kateellisia mun palloista. Esim Luna on.

Ai teillä täytetään laatikoita :O Meillä vaan koko ajan puretaan niitä. Ja ne haisee ihan kummilta. Joku äijä niitä aina tuo tohon meijän ovelle. Joskus mä kokoon niistä isoja huonekaluja.

Ai sullekki on yritetty antaa lihatonta seuraa. Kyllähän ne niinku välillä menee, mut ois se kiva jos tyyppi vastaus ees joskus.

Anniina kirjoitti...

No arvaa, mulla on vaan yks pallo! Se on kyllä isompi yhteensä ku Auliksen kaks, mut silti. Muista tehä samaa ku me: heiluttelet niitä palleroita ihmisten naamalla aamusin. Toimii!
T:Valtteri