sunnuntai 30. elokuuta 2009

Kokki kolmonen

Tein meijän perheelle viikonloppuna hyvää ruokaa. Oon viime aikoina saanu vaan p*skaa "Animonda Carny Kitten"-shittiä, jota ei söis varmaan siiamilaiset norsutkaan eikä muurahaiset eikä hämähäkit eikä mitkään. En suosittele. On pahaa, ja monta purkkiaki on vielä jäljellä. Tää on niin tätä ku ei voi ikinä valita ite omia ruokia! Aivan niinku ei vois ite päättää mitä syö, on se kumma juttu jesus!

Ainii, nii mä tein ruokaa. Mutta tapahtui kaksi tai oikestaan yks traakkinen hommeli. Tai siis oikestaan kaks, mutta toinen niistä oli mielenkiintosempi.

Eli siinä rauhassa kokkailin....


...Kunnes huomasin että se h*lvetin pannu sihisee uhkaavan samanlaisesti ku s*ihkepullo!! Poistuin oitis pörisinkoneen taakse, ja kokkasin sieltä käsin ruuan loppuun. Tuli tosi maittavaa ruokaa, mutta ihmekkö tuo kun mä olin taas asialla.




"Nälkä!!"



No, sitten tapahtu jotain vielä suurempaa. Sanoinkuvailematonta. En osaa kauheen hyvin selittää tätä asiaa, mutta tuossa samaisella pöydällä, siinä sijaitsee lorinaloora. Kyllä vain.
Sen looran päällä on keppi, josta tulee lorinaa, ja se lorina katoaa sinne looraan. Välillä sitä lorinaa tulee kovempaa, ja välillä hitaampaa. En oo vielä selvittäny mitä materiaalia lorina on, mutta tiedän että se on kylmää, koska se osui mun korvaan samalla ku meni looraan. Kumma juttu. Laitan teille kuvatodisteita.


Lorina häviää tässä ihan selvästi looraan, huomaatte sen kun katotte samaan kohtaan ku mä.







Lorina on kylmää, kun siihen osuu korva tai tassu.


MITÄ TÄMÄ ASIA ON?!

2 kommenttia:

Villasukka kirjoitti...

Minä, Indyt the Tarzan, voisin hitusen vanhempana valistaa, että ei se lorina aina ole kylmää. Kun tuo emäntä-ihminen menee illalla alasti kylppäriin ja seisoo semmoisen jätti-ison lorinan alla, se on lämmintä ja kuumaa, jos sitä roiskuu mun päälle kun kuivaustelineen päällä kytiksessä.

Onni kirjoitti...

Hyi hirveetä! noi ei onneks oo ollu tuola loorassa seisomassa, ei ne mahu sinne :O
Teillä on varmaan törkeen iso loora...

Siis ottaako se sun emäntä-ihminen niinku nahan pois ku menee sinne lorinan alle vai miten alasti?!

Oot kyllä rohkee ku oot siinä lorinan äärellä, tosikissat on kytiksellä vaikka joutuis lorinan uhriks.