torstai 13. elokuuta 2009

Moi




Pitäis varmaan jotenkin esitellä itteni teille, mutta kun löydän itestäni joka päivä vasta itekkin uusia puolia, niin on vähä hankalaa. Mutta voin jotain kertoa!

Eli mä oon Onni, ja en oikeesti oo ruotsinkielinen tai ruotsinmaalainen, vaikka mä oon saattanu syntyäkkin P********** (tähtien määrä ei vastaa paikkakuntaa, turha yrittää laskea). Ymmärrän ihan selkeesti kyllä suomea, tai no oikestaan en edes ymmärrä... No kuitenki, en oo ruotsalainen!!

Mä matkasin sellasella ällöttävässä luppakorvanhajuisessa lootassa uuteen kotiini 28.07.2009, ja elämäni valtas jo sillon valtava järkytys. Heti oli vastassa järkyttävän kokoinen karvainen, läähättävä, yli-innokas sontiainen! Kuvitteli kai, että musta tulee sen kaveri. Ei todellakaan, en varmasti oo sen kaveri! Se ei meinaa sitä, että ollaan kavereita, jos on kivaa että toinen nuolee toisen vattaa, ei tarkoita sitä laisinkaan!

Mä löydän päivä toisensa jälkeen täältä uudesta kodosta ni uusia kavereita, koko aika niitä löytyy jostain huoneesta. Parhaimmat kaverit mulla on kuitenki se ällöttävä sontiainen Luna, ja sitte sellanen jämerä pariskunta, jolla roikkuu myös korvat ja niiltä tulee pyörivää kakkaa. Niitä sanotaan Taaviksi ja Kimbleksi, ja ne on aina välillä vähä pelottavia. Oon kuitenki huomannu, että ne ei osaa kiipeillä yhtä hyvin ku minä. Etenki Taavi tuntuu olevan musta erityisen kiinnostunu, toivottavasti hää ei tykkää pojista. Luulis ettei, kun sillä on se Kimble-emäntäkin sielä häkissä. Eikai se ny sellanen voi olla... Häh?!?! Ei jumal... Nää dataa osotteessa http://puput.tutkalla.com

Sitten on löpökorvaisten yläkerrassa joku kielletty alue G (yks 3,6 miljoonan joukosta), josta kuuluu jämerää rapinaa varsinki öisin. Mä tiedän, että sielä on pitkähäntäisiä kavereita, jotka näyttää ihan samoilta ku mun lelut. Paitsi että ne ei oo yhtä värikkäitä ku ne, ja niillä on pyllyssä sulkien tilalta pitkä lanka! Ne tuoksuukin ihan eriltä, mutta en mä niitä taho metästää. Mä vaan tahon katella niitä. Nuo luulee, etten oo nähnykkään niitä, mutta kyllä mä oon. Luuleeko ne tosiaan, että mä jään vaan tänne nukkumaan, ku makuuhuoneen ovi paiskotaan ylvään nenäni edessä kiinni...

Ni mun äiti on 22-vee kaksjalkainen. Sillä on pitkä tukka (hyvä tarttua) , ja iskä on 31-vuotias, haiseva ja sillä on myös vaan kaks jalkaa. Mutta lyhyt tukka.

Niinjoo, ja sitten on vielä kielletty alue A. Se on olohuoneessa, ihan kielletty alue S:n vieressä. Sieltä kuuluu aina hirveetä porinaa, ja se on kirkas ku esterin perse! Siellä liikkuu koko ajan ja jatkuvalla syötöllä jotain (myöskin hyväntuoksuisia) veijareita. Ei oo ku muutama päivä, niin hoksasin että ei jumalauta, tännehän pääsee kalastelemaan, NE ON KALOJA!! Olis tääkin toimenpide pitäny suorittaa yöllä; suihkepullostahan sitä tuli komeaan nöpönenääni. Anaalitouhua.... Ja nyt joku aasi on menny laittamaan lempparikalastelupaikkaani lasit päälle. Ei oo kovin hauskaa ei.

Mun tassut väsyy.

Ei kommentteja: