tiistai 8. syyskuuta 2009

Jumankauta!!

Mä muutan täältä ihan just johonki kaukomaille. Muutan johki missä mua ei yritetä murhata!

Halutte varmaan kuulla koko surullisen tarinan. Yritän kirjottaa MINKÄ PALANEILTA TASSUILTANI PYSTYN!

Tein tänään taas ruokaa. Suhisi ja sihisi ja haisi hyvältä, naminami. Yllättäen taas mun neuvoja ei haluttu edes ottaa vastaan, vaan tungettiin väkisin lattialle. Onneks ovelana tajusin mennä kahvinkeittimen taa piiloon, jonka takia toi yks (jota en enää kutsu muutaku yhdeks, ku se on ilkee) tietty munas ja kaato kahvipannun pitkin mäkiä ku yritti survoa mua sieltä takaa pois. Ei se mitään osaa!

Niin, sitte onneks viimein pääsin omassa rauhassani tutkailemaan ruuantekohommia, ku toi yks väsäili jotain muuta. SIINÄ SE KUUMA PYÖRYLÄ NYT SITTE OLI TIETYSTI! Toi yks oli ottanu tahallaan sihinäpannun siitä päältä pois, että laittaisin sulotassuni siihen kuumalle pyörylälle ja polttaisin ne!! SIKA!
Sitte mä hyppäsin valtaisalla vauhdilla ilmaan, ja hypähdin ton yhen syliin. Joo oli tosi kivaa uiskennella kermaviilissä, tajuton homma putsata turkki siitä sonnasta. Ton yhen oli vielä pakko ollu laittaa se kermaviili tahallaan siihen että lentäisin siihen ja näyttäisin typerältä.

Hmph.

Muutenki tuntuu että noi ei oo viime aikoina ajatellu kaikkea loppuun. Eilen ne laittoi mut kaatamaan kaks kertaa kukkamaljakon, ja TOTTAKAI NIISTÄ VALUU VETTÄ LATTIALLE KU NIIHIN JOKU KAALIAIVO LAITTAA VETTÄ SISÄLLE JA NE KAATUU. Ei hyvä tavaton, eivät laittais sitä vettä sinne....
Nii, ja sitte idioottiaivot oli laittanu mun vessaboxin takkaan, pikkusen vaikee mennä takkaan kakalle nyt ku ei sinne pääse ku se vessa on edessä. On täytyny kakkia sinne ällölaatikkoon :(

Onko tollanen käytös ihan normaalia, vai pitääkö jo alkaa huolestua ja viedä ne eläinlääkäriin?

Nii ja akressiivisia olivat taas eilen. Repivät niskasta ja heittelivät lattialle ku menin sohvalle nukkumaan. Arvatkaa vaan sattuko, ku yhet ottaa niskanahasta yhtäkkiä kiinni ku toinen yrittää levätä.

2 kommenttia:

Sirpa kirjoitti...

Oijoi! Kuumat pyörylät ovat salakavalia.

Olen huomannut - sisustus myötäilee ihmisen makua eikä niinkään mun.

Kollo

Musta kirjoitti...

Moi Onni, mä (Musta) täält Mustasta ja Harmaasta tulin käymää ku ihminen sanoi että meil on tullu uus kaveri jolla on melkee yhtä kauheet olot kotona ku meilläki (ei saa tehdä asioita ja kaksijalkainen huutaa, just, tiiät nää) ni sanon vaan että POWERII TOWERI, meitsit on pallolla vielä kun ihmiset on hävinneet, whahahaha! Siihen asti: tsemiä!