lauantai 5. syyskuuta 2009

Uusia ruumiinosia

On ollu kiire viikko. Melkeen koko ajan on ollu jonkinnäköstä hommaa. Oon alkanu viettään aika paljo aikaa keittiön siinä tasolla missä tehään ruokaa, alukshan mua kiellettiin menemästä siihen mutta uurastavalla ja ankaralla työllä oon saavuttanu paikkani siinä tasolla. Se on niin riemukasta ku siinä tehään ruokaa niin voi aina lipoa kivasti esimerkiks kinkkusiivuja! Voi pojat ku on hupaisaa. Aina välillä tulee nakkaus lattialle, mutta mulla on niin hyvät reitit että ei mee ku n. 5,2 sekuntia niin oon jo uudelleen pöydällä. Ikävästi karjahdettiin eräänä aamuna tästä asiasta, ja vähä sitten loukkaannuinki. Kostoksi jätin syömättä aamuruokani.

On alettu karjua useammin nykyään, ei oo hyvä juttu.

Täällä tulee aina iltasin valolaatikosta joku valo, jota haisuli ja äispä aina jää tuijottamaan paikkaan johon en SAIS mennä, eli sen nimi on sohva. Yleensä mulla sattuu oleen iltavilli aina samaa aikaa päällä, ja se saa aikaan karjahduksia.
Ykski ilta mut teljettiin makuuhuoneeseen :(

On niin hauskaa hyppiä sohvalle, ja sitte ne ei nää mua ku laitan pääni tyynyn alle piiloon, ja sitte ne ei löydä mua! Joku vainu niillä vissiin on, ku ne aina tietää minkä tyynyn alla mun pää on. Ja sitte tulee taas niskaperse-ote ja oon lattialla :(
Mutta musta tuntuu että noiden suhde alkaa rakoilemaan. Yks ilta, ku olin äispän kaa kahestaan kotona, ni mä nukuin vaan sohvalla sen vieressä. Enkä joutunu lattialle. Se vaan sano ettei saa kertoa kellekkään. Aika huonoa Onninkasvatusta ku ne ei noudata samoja heittosääntöjä :( Mutta, se oli hieno hetki ja nautin täysin rinnoin tästä unihetkestäni!

Kattokaas minkä kivan lootan oon ittelleni löytäny! Tossa on kuulkaa sitte makosaa nukkua kerärullalla!



Mutta, nyt tän viikon kohokohtaan. Tässä se tulee! Sanoinkuvailemattoman hauska kapistus!
Ps. Arvatkaa missä oon tässä kuvassa.



Ps. Voi kakka, unohdin laittaa kuvan josta otsikko kertoo. Tässä se tulee. Mulla ei oo enää ollenkaan jalkoja, oon kasvattanu itseeni laukun kiinni. Katsokaa.




No, APRILLIA, EI OIKEESTI ON MULLA JALAT! HÖHÖÖH! OONPA HASSU!

Ei kommentteja: