keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Terfe.

Multa toivottiin erikoisviestii niinku ku meil kävi jotain ihmisiä. Joukossa oli yks pienikokonen ihminen. Kaikki ruumiinosat oli samanlaisia ku isommillaki, mutta se oli vaan pienempi. Ja se jahtas mua! Mut se leikki mun kaa. Ja laulo äispän kaa sillee et "kissa nimeltään Onni, onni, onni."
Ne oli mun sukulaisia, mutta niillä oli kaks jalkaa. Ei siis yhteensä. Yhteensä niillä oli 6 jalkaa.
Sit oli myös iso Luna. Siis Lunathan on koiria, sellasia jotka haukkuu. Mutta se oli PALJON ISOMPI! Sen nimi oli Roosa, eikä se ollu kiinnostunu musta.

Meiltä otettiin tänä aamuna joulupuu pois. Soluttauduin siivoamisen ohella joulupuu-pahvilaatikkoon, mutta mut löydettiin sieltä. On kyllä aika ihanaa kun tuli takasin omalle paikalleen sellanen vanha tynnyri jonka ympärillä on rehuja. Hyppelen aina sinne tynnyriin ja revin rehua. Sitten taas tanner tyrisee ja meikää heitellään menemään pitkin maita ja mantuja!

Mä huomasin tos yks päivä et oon tosi hyvä melkeen kaikes! Klikatkaa kuvii isommiks jos ette muka nää.



1 kommentti:

Musta ja Harmaa kirjoitti...

Ja sit - kissa voi olla myös hieroja http://www.thatvideosite.com/video/cat_massage

Vaikka sullahan noita duuneja jo riittää, huh-huh...