torstai 25. marraskuuta 2010

Naukkisten haaste

Naukkiksen mutsi haasto meikämannen tai oikeesti vastataan tähän molemmat, ni aikapäivii sit. Täs meijän answerit, eli vastaukset. Douh.

1. Miksi loit blogisi?
Siks koska koen että oon tosi hyvä tyyppi ja ois sääli jos ihmiset ympäri Suomee ei tietäs mun olemassaolosta. Oon ilon, tiedon ja fiksuuden lähettiläs. Meitsi.

2. Minkälaisia blogeja seuraat?
Meitsi seuraa kissablogeja. Sit mutsin kaa tsekataan joskus niitten lisäks ihan kaikkii, niinku sillee kynsiblogeista neulomisblogeihin. Sil o blogifetissi.

3. Lempimeikkimerkki?
No siis mineraalimeikkipurkkeja oon vaan pääasiassa availlu ja levitelly sit niitä. Ja ne sudit on kans hyviä leikkikaluja. Hivenen karvaisia ja pieniä - juuri sopivia meitsin suuonteloon!

4. Lempivaatemerkki?

Punaset valjaat on aivan IHQT!!

5. Välttämätön meikkituotteesi?
No siis minähän en valele itseäni muulla kuin vessapaperilla ja kissanmintulla. Enkä syö myöskään salaattia koska olen raavas mies ja ne ei syö sitä eikä meikkaa.

6. Lempivärisi?
Naisessa musta-valkoinen-oranssi, kaikes muus musta-valkoinen (siis mä)

7. Hajuvetesi?
Kissanminttu

8. Lempielokuvasi?

Kaikki lintuaiheiset ja muut kovaa ääntä tuottavat. Näkyy meijän ikkunoista. Nii ja Salkkarit. Mut se ei oo leffa. Vaan sarja, daa?

9. Missä maassa haluaisit vierailla ja miksi?
Mun isovanhempien luona, mut ne kai asuu samassa maassa. Ei vaan olla vissiin tervetulleita sinne. En tiiä miks. Mut emmä muualle haluu matkustaa. Paitsi eläinlääkäriin, jos saa olla sielä kopassa? saisko?

10. Keksi viimeinen kysymys ja vastaa siihen itse.
Mistä kissanhiekkaa tulee koko ajan lisää, ja mihin kissankakka häviää?

2 kommenttia:

ella kirjoitti...

Jesss, toi kutosvastaus! Mustavalkee for the win! Mustavalkeeoranssista en kyl ite niin välitä, koska Lyyti-täti on semmonen ja se on tosi ärjy täti.

Tota viimestä oon iteki ihmetelly. Teillähän tosin on se kissankakkaa pääravintonaan syövä koira, joten ei sinänsä ihme, muttaku sama ilmiö tapahtuu täälläki, eikä tasan oo koiraa. Ehkä kissankakka maatuu hiekaks ajan kuluessa?

Terkuin Undeli Tudeli

Mamma N kirjoitti...

Jess! Hyvä meno Onni! Tiesin, et sieltä pesee!!