sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Jätkä on leija!

Mä olen leija, mä olen leija jolle ei koskaan tapahdu mitään:



Harjotin taas levitointia hieman olohuoneessa, onnistu hyvin. Muutaman kerran piti treenaa mut kyl se sit onnistu. Piti pikkutsirbuleita päästä tsiigailee. Mut muutenhan mulle ei oo tapahtunu paljo mitää niinku se biisiki kertoo, sehän on musta kirjotettu.

Pihalle mut pakotettiin taas tossa hetki sitte. Väkivaltaa taas käyttivät, laittoivat hirttoköyden taas ympärilleni mun. Ja toi väri. Nojoo. Kuka käyttää punasia hirttoköysiä?



En oo vieläkään saanu muijaa itelleni. En tuu varmaan ikinä saamaan, alkaa tympäsee tää jatkuva sylissänukkuminen ja yrittäminen. En mä pysty enempään! Oli kai virhe kaataa viime viikolla se hylly. Ei se edes ollu niin hauskaa, kaatu päälle vaan.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mielestäni sinulle tapahtuu aika paljonkin. Kissaseura voisi mahdollistaa energian purkamisen kissamaiseen toimintaan kissain kesken.