torstai 4. maaliskuuta 2010

Viljo Villasukka ja vähä muutaki!

Oon alkanu ystävystymään Timo Talvihanskan ja Viljo Villasukan kanssa. Päästin ne viikonloppuna päiviltään, ja siitähän tuli huuto! Tänään kuitenki Viljo palas, ja se annettiin mulle. Oon siitä hyvin ilonen ja kantelen sitä pitkin asuntoa, koska minulla on ny oma villasukka teurastettavana. Se on ihan oikee villasukka.





Kamuasia ei oo edenny yhtään mihkään. Ei noi oo ees hakenu sitä tai ees aatellu sitä. Olin vähä bilettäny täälä viikonloppuna, (NO KOSKA OLIN YKSIN) ja uhkaili taas asialla X, eli kissakamun kyseenalaistamisella. Ja, kyllä mä tein jotain muutaki. On ollu puhetta että koska oon aika nuori vasta, ni ei kauheesti sais bilettää...

MUTTA....



EHKÄ OTIN, EHKÄ EN!

Höhöhöö, hauskaa oli kuulemma!

Se anonyymi ressas tuola mun viesteissä joskus näistä mun laatikkoasioista, ja voisin nyt kertoo vähä uutisia siltä rintamalta. Laatikko on siis tullu pysyäkseen, ja se on löytäny oman paikkansa patterin vierestä. Sinne on myös ilmestyny pehmiä tyyny, ja oon siis ottanu siitä ihan täyspäiväsen pesäkolon itelleni. Laatikon tulevaisuudesta ei oo tietoo, mut nautitaan jokaisesta yhteisestä päivästä, jotka saamme viettää yhres.





PS. Pikkuihminen oli taas täälä. Juoksi mun perässä ja huusi että "mä jahtaan onnia"!

4 kommenttia:

Harmaa kirjoitti...

Moro, Onsku! Sun pitäis nyt vaan tökkii sitä kaveriasiaa eteenpäin - et ees arvaa miten kivaa on sit ku on kaveri!

Meil on kans täällä yks pariton villasukka. Sen pari (siis kaveri!) hävis muutossa. Voiks sillä sukalla siis tehdäkin jotain? Oho, pitääpä tutkia asiaa...

Anonyymi kirjoitti...

Meni muutama aika ennen kuin tuo laatikkokompositio hahmottui. Hieno juttu! Ja turkkikin on hyvin.

kete kirjoitti...

maija HII, maija HOO!! Onni HUU! rupee katti keskittymään tämän plokin päivitykseen! monta viikkoa sitten viimeksi tullu tekstiä! eka niin mainostetaan että käykää lukemassa mun juttuja mut sitten ei päivitykset toimi...

Onni kirjoitti...

kete: Mul on muutaki tekemistä ku kirjottaa tätä plokii! Mä en oo kyl mitään mainostanu, ollu varmaan noi mun pahoinpitelijät asialla.