sunnuntai 23. toukokuuta 2010



"Entä jos..". Risto Reipas sanoi, eikä katsonut Puhia silmiin, "huomispäivänä emme olisikaan yhdessä?"
"Mitä tarkoittaa ei yhdessä?" Puh kysyi.
"Se tarkoittaa, että minä olen aina sinun kanssasi, mutta minä en ehkä aina ole täällä."


Me ollaan nyt murehdittu, ja kaikki meinaa että elämä jatkuu. Vaikka oon yksinäinen, ni Ilona on silti mun kamuna. Se sanoi, että se hoitaa mulle uuden painikaverin.

Äipälle tapahtu jotain mystistä. Se myös käyttää intternettiä, ja selailee kaikkia paikkoja. Eilen se kuitenki hyppäs tuoliltaan ja rupes huutamaan. Tapahtui tämä:



Menin kattomaan. Ei siinä enään sanoja tai miukuja tarvittu.

Katottiin vaan noita silmiä.

5 kommenttia:

Susanna&Samina kirjoitti...

Heippistä Onni ja kiva kun kävit oikeen visiitillä meillä! Juu kai se on ruvettava kunnolla protestoimaan, että äippäki ymmärtää, ettei tommonen peli vetele! Mutta siis mitä ihmettä? Mikäs tytteli se siinä kuvassa isoine vihreine silmineen on hurmaamassa sua? Onni, sä oot kyl ihan mahoton! Mikäs se on neitosen nimi, jos saa kysyä?

Sirpa kirjoitti...

Oi, hurmaava valkokilpparikuvioinen ! :) Siitä Onnille uusi neitokainen, ihana! :)

Zepa ja karvamöllit kirjoitti...

Pusuja teille <3

Unknown kirjoitti...

Kaksin aina kaunihimpi...nyt vaan Onni meet ja hurmaat misukalta tassut alta :)

Sirpa kirjoitti...

Miisalle ja Onnille pitkää onnellista yhteiseloa! :) Miisa on kaunis. :)